Post by refgecherlami on Mar 7, 2022 16:30:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa lisää tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Diner: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Crazy Diner: 크레이지 셰프의 키친 어드벤처 전략 icg
Rakastan tasojen haastetta. Valitukseni on se, että en aina saa palkkiota, jonka minun pitäisi saada, kun katson mainoksia. Olen ollut jumissa samoilla kolmella tasolla yli kuukauden, enkä kuluttamatta dollaria, en ymmärrä, miten voin ohittaa ne.
Pizzaa ei voi yhtäkkiä tarjota asiakkaille. Luv tämä peli, mutta ei voi jatkaa tämän ongelman jatkuu.
Pidän pelistä, mutta se jäätyy PALJON, mikä tietysti vaikeuttaa pelaamista 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Miksi edes pitää kolikoita, kun ne ovat hyödyttömiä kaiken päivittämisen jälkeen. Tarvitset tavan lisätä timantteja tai ainakin käyttää kolikoita, jotta voit ostaa avuksesi timanttien sijaan. Mutta luulen, että se vähentää ihmisten ostamista asioita, mikä on 97 % siitä, mistä sovelluksessa on kyse. Minun piti katsoa 30 sekunnin mainos vain lisätäkseni kymmenen sekuntia lisää. Tee siitä järkeä.
Rakastan tätä peliä, pelaan sitä koko ajan. Kuitenkin tämän viimeisen päivityksen jälkeen tasolla 736 näyttää olevan häiriö. En voi napauttaa tiettyjä ruokia, joten en voi pelata juuri nyt. Ole hyvä ja korjaa!
Magic: The Gathering Companion Begivenheder hrw
Kiva peli, mutta jäätyy sekunneissa pelaamisen jälkeen, piti aina sulkea sovellus ja avata uudelleen, erittäin ärsyttävää ja se ei säästä työtä, rakennukseni vain katoavat... Olen niin lähellä asennuksen poistamista, koska olen ehdottomasti kyllästynyt siihen.
Epätyydyttävä. Se oli hauskaa alussa, mutta vihaan säästöpossua. Sinun täytyy ostaa avataksesi sen. Vaikka et ostaisi säästöpossua, timantit menevät sinne automaattisesti. Se on perseestä. 🤦🤦🤦 Jos haluat voittaa paljon, sinun on käytettävä paljon. Mainokset ovat ymmärrettäviä, mutta aina kun päivität, tarvitset timantteja. Jos loppui, odota saadaksesi lisää ja jos teet tämän, voiton mahdollisuudet ovat melko pienet saadaksesi enemmän päivityksiä, parempi hinta tuotteille, mikä on "helppoa" tehdä tehtäviä. 😪😪😪
Peli on loistava ja pidän grafiikasta todella paljon. Mutta ainoa ongelma, kun lataan toisen myymälän, se ei lataa edes verkkoani, on vakaa.
Hyvä, mutta joitain tasoja ei voi voittaa ilman boostereita, mutta ne ovat todella kalliita ja maksavat paljon jalokiviä, joiden kerääntyminen kestää ikuisuuden tai sinun on ostettava ne!
Tämä peli on hauska, mutta voit sanoa, että se on väärennetty. Tämä peli on suunniteltu siten, että se houkuttelee käyttämään oikeaa rahaa. Kyllä, pelaaminen on hauskaa. Tarina on tähän mennessä suloinen. Mutta joitain tasoja ei ole mahdollista tehdä heti, koska asiakkaat ovat yksinkertaisesti liian hitaita. Totta kai, sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin päivittää tavarasi. Ei vain varusteita, vaan myös itse ruokaa, joka ei maksa vain kultaa, vaan myös timantteja. Alkaen 2 timantilla ensimmäisellä päivityksellä, sitten yhtäkkiä se on 10.
Hauskaa pelata. Mutta liikaa mainoksia.
Rakastan peliä, mutta kun lataan seuraavan ravintolan, pelissä alkaa olla ongelmia. Se latautui, mutta ei edistynyt. 0 % lähes tunnin ajan
Rannepeli...on hyvä pelata, mutta sinulle annettiin vähemmän asiakasta ja sitten sanottiin, että ostat ne timanteilla ja kun sinulla ei ole timantteja, sinun on ostettava ne tililläsi. Siksi annat vain kaksi tähteä ...olen niin pettynyt tähän asiaan!!!
Peli on hyvä, MUTTA minulle on käynyt jatkuvasti (vain tämän pelin kanssa), että aina kun hyväksyn sovelluksen katsomisen saadakseni hyötyä pelistä tai yllättäen ilmestyvillä lisäyksillä, lisäys "ei lopu koskaan" sinulla ei ole "x" sulkemista, ja tarjous tai lisäys pysyy ikuisesti, minuutteja ja minuutteja, kuin jäädytys ilman jäädytystä. Joten sinun on suljettava peli ja avattava se uudelleen. Olen niin raivoissani tästä virheestä, että olen vain vähän poistamassa sen
Se on todella mukava peli. Ainoa syy, miksi annan sille 4, on ensimmäinen, koska en voinut ladata Pizza Stationia. Se sanoo jatkuvasti, että tarkista Internet-yhteytesi virhe. Minulla on hyvä yhteys, koska voin pelata ja avata muita sovelluksia hienosti. Ja toiseksi, koska on mainoksia, jotka eivät sulkeudu sen jälkeen, kun se on valmis, minun on suljettava koko peli ja käynnistettävä uudelleen, jotta voin palata pelaamaan. Nautin siitä kuitenkin. Minun täytyy vain poistaa asennus, koska en voi pelata enempää, jos Pizza Station ei lataudu.
Mainokset eivät lataudu, kun sitä napautetaan saadaksesi enemmän aikaa tai lunastaakseni palkintoja. Jos en sulje peliä ja käynnistä sitä uudelleen, koko sovellus on vain jumissa mainoksessa. Tämä tarkoittaa, että pelissä menetetään edistystä ja ihmishenkiä, ja tätä on tapahtunut liian monta kertaa edellisen päivityksen jälkeen, jotta peli olisi nautinnollinen tässä vaiheessa...
Peli on hauska, mutta aivan liikaa mainoksia. Tuntuu siltä, että pelaat yhtä tai kahta tasoa ja olet heti PAKOtettu katsomaan keskimäärin 2 mainosta. Poistumispainike on erittäin pieni ja sinut viedään usein kauppaan lataamaan. Olisin halunnut pitää tämän pelin, mutta kaikkien mainosten takia poistan sen ja etsin peliä, jossa on vähemmän mainoksia.
peli viivästyy aina, kun minulla on infinity boosti, peli viivästyy ja ei lopu koskaan tasolle. Minun täytyy sulkea peli ja menettää infinity boost.
Crazy Diner: Cooking Game Stratégiai játékok snb
Yritän edelleen oppia tästä pelistä. Älä koskaan anna tarpeeksi timantteja päivityksiä ja tehosteita varten. Minulla on tonni kolikoita ja mihin ne kuluttaa? En vain saa sitä vielä! Kaikki apu olisi hienoa!!!
Pidän pelattavuudesta tarpeeksi hyvin, ja ensimmäistä kertaa mainostilanne näytti toiveikkaalta. Näin, että voit katsoa valuutan mainoksia, jos pidit, minusta se sopii. Mutta avaamalla sen toisen kerran, joudun kohtaamaan täyden mainoksen aina toisen pelin kanssa. Anteeksi, että se on minulle suuri ei ja tekee siitä pelaamattoman
Olen tasoilla, joilla hotellia remontoidaan. Jotkut tasot ovat kovempia, ja ylimääräinen 10 sekuntia peliaikaa ei aina ole vaihtoehto (ei todellakaan ole muuta järkeä kuin he haluavat sinun käyttävän sinisiä helmiäsi) tason suorittamiseen. Joten joko menetät kyseisen tason ja minkä tahansa saavuttamasi saavutuksen tai käytät 120 sinistä helmiä saadaksesi 30 sekuntia ylimääräistä aikaa tälle tasolle. Tässä vaiheessa peliä on harvinaista saada palkkioksi sinisiä helmiä.
Ruoanlaitto ja koristelu! Hyvin tehty. Ei mainoksia, ellet halua katsoa videota....
Se on mukava peli, mutta aina kun avaan pelin, se alkaa viivästyä tai vastata. Se lopettaa pelaamisen. Ehkä se voi olla ongelma myös puhelimessani, mutta miksi vain tämä peli potkaisee minut ulos!? Toinen syy, miksi annoin sille 3 tähteä, koska kun latasin muita ravintoloita, saavutin 100 %, mutta yhtäkkiä se potkaisi minut ulos! 2. kerta kun kokeilin sitten myös .....!! 3. kerta taas potkaisi minut ulos ... Kuten ... Se potkii minut pois pelistä kuin miksi ladata !?? Kuinka voin pelata sitä. Pelasin sen vain 1 kerran!
Se oli hyvä peli. Sain Wild Barbacuen valmiiksi. Mutta seuraava ravintola on edelleen lukittuna. Poista liian paljon työtä yrittääksesi selvittää ongelman.
Hauska peli, mutta välillä todella turhauttava. Haluaisin kolminkertaisen kosketuksen heittää pois, kuten jotkut vastaavat pelit. Lisää ajanlisäyksiä olisi mukavaa ja mikä on vaaleanpunaisten helmien tarkoitus? Aivan liikaa mainoksia. Olen tyytyväinen ilmaisen pelin mainoksiin, mutta mainosaikaa on paljon enemmän kuin pelaamista. Tässä tarvitaan lisää tasapainoa.
Hauska peli, mutta yhtäkkiä en voi tarjota pizzaa vieraille. Voin tarjota lasagnea tai jäätelöä, mutta en pizzoja. Ole hyvä ja korjaa.
Se on todella hauskaa ja koukuttavaa, mutta ainoa asia on, että minulla ei ole paljon aikaa ja se on liian vaikeaa, joten jos yritän kovasti, menetän sydämeni ja minun on odotettava, jotta haluan sen olevan hieman helpompaa ja me hanki lisää sydämiä
Ei huono peli, sinun on oltava nopea. paljon mainoksia, mutta saat asioita katsomalla useimpia niistä. Jotkut ovat kuitenkin melko pitkiä ja koko osavaltion mainokset jäätyvät ja pysähtyvät, mikä tekee niistä vieläkin pidempiä, pls korjaa All-State-mainosongelma
Rakastin peliä, mutta viime aikoina se on mennyt poikkeuksellisen hitaasti. Se latautuu joskus, mutta ei pääse eteenpäin. Tätä ongelmaa ei ole ollut koskaan noin kuukausi sitten. Auta ole kiltti!!
Tasossa 255-1 on ongelma. Ajastin loppuu, mutta taso ei lopu koskaan. Jatkoin pelaamista ja ajattelin, että se päättyy, mutta sain 1320 kolikosta vaadituista 220 kolikosta ja jouduin sulkemaan sovelluksen. Tietenkään se ei pelastanut edistymistäni ja menetin infinity-automaattipalveluni.
Liikaa mainoksia, joista osa jäätyy